Ana Sayfa
8.Say� Dergi Hakk�nda
8.Say� ��indekiler
1.ve 2.Say�daki Yazarlar
�lanlar & Duyurular
Tan�t�mlar & Konferanslar
MP3 format�nda
 
Türk İslam Birliyi - Harun Yəhya
Sitede Yazılarının Yayınlanmasini İstəyirsinizmi?
Basında Türk İslam Birliyi
Kuran'da İştirak edən Birlik Ayələri
Müslümanlar Birdir Qardaşdır
Peygamberimizin kitapehline davranışı, bütün Müsəlmanlara nümunə olmalı
Türk İslam Birliyi, Qərb mədəniyyətinin zəmanətidir
 

SAYIN ADNAN OKTAR'IN FRANSIZ TELEV�ZYONU VE DERG�S� ���N VERD��� R�PORTAJ

�STANBUL BO�AZ���- 26.05.2007

Gazeteci: Biliyorsunuz biz Fransa'dan �zel olarak sizin i�in geldik. Gelmemizin sebebi kitab�n�z�n Fransa'da bir�ok kuruma yollanm�� olmas�. Kitab�n�zda neyi izah etmek istediniz?

Adnan Oktar: Evrim e�er ger�ek bir mekanizmaysa buna ait ilmi, ak�lc� �ok a��k bir�ok delil olmas� gerekir. �lmi a��k delil yoksa evrim yoktur. Hayali mekanizmalarla, hayali iddialarla, bir k�s�m mucizelerle yani y�zlerce mucizenin �st �ste eklenmesi ile oldu�u iddia ediliyorsa bu bilimsel de�ildir. �lk h�crenin ba�lang�c� soruluyor bir mucize eseri ba�lad� deniliyor. Protein olabilir mi deniyor bu da bir mucize eseri ba�lad� deniyor. Peki h�cre sonradan nas�l �ekil almaya ba�l�yor, belirli bir hedefe do�ru nas�l gidiyor diyoruz onu da mucizeyle a��kl�yorlar. Evrim teorisi binlerce, milyonlarca mucizenin biraraya gelmesinden meydana gelen bir dindir.

Gazeteci: Peki kapakta g�sterilmi� olan resimler neyi simgeliyor? Yani 100 y�llard�r cinslerinin de�i�memi� oldu�unu mu?

Adnan Oktar: Tabi tabi, bir de bunu tespit etmek i�in �yle geni� bir ara�t�rmaya gerek yok. Mesela bir levrek bal���n� lokantada yiyen bir insan onun k�l����n� g�r�r tabakta. Fosile bakt���m�zda t�pa t�p ayn�s� oldu�unu g�r�yoruz.

Gazeteci: Peki sizin i�in neyi ifade ediyor bu yani bug�n�n somon bal���yla milyonlarca sene �nceki somon bal���n�n ayn� karakterde olmas�?

Adnan Oktar: Evrim olmad��� anla��l�yor. Hay�r, olsa evrim bu da normal olabilir, Allah �yle yaratt� da diyebiliriz. Ama olmay�nca yani milyonlarca mucize var �unu a��klayam�yoruz ama mucize olarak oldu, bunu a��klayam�yoruz ama mucize olarak oldu. Bu hem komik oluyor hem de �ok aciz bir ifade oluyor.

Gazeteci: Sizin i�in o zaman mucize yok mu diyebiliriz yani bu foto�raflara bakt���m�zda bu tamamen normal mi?

Adnan Oktar: Darwinizm konular� a��klarken ilmi de�il de mucizelere dayand�rarak a��kl�yor. Yani mesala ara fosil yok diyoruz Darwinistlere, bir g�n bulunur diyorlar. 150 y�ldan beri bulanamayan �ey ne zaman bulunacak? Bir de yery�z�n�n alt� didik didik edildi her yerin. �stanbul'da bile her yeri arad���m�zda bitki fosillerine rastl�yoruz hayvan fosillerine rastl�yoruz ve de�i�medi�ini g�r�yoruz.

Yani insanl��� zorla kand�rman�n, �ocuk kand�r�r gibi kand�rman�n alemi yok bu inand�r�c� de�il. Bunu zorlaman�n da alemi yok. �lla Allah yaratt� demeyebilirler ama bir g�� yaratm�� belli. Allah'a inanm�yor olabilir �ah�s ama ister ba�ka bir �ey desin kendi dinine g�re kendi inanc�na g�re ama bir Yaratan �st�n bir g�c�n ola�an�st� bir g�c�n varl��� �ok a��k g�r�l�yor. Ama benim inanc�ma g�re tabi ismi, bu yaratan g�c�n ismi Allah.

Adnan Oktar: Ara fosil tek bir tane yok. Getirsinler hep beraber g�relim Fransa'ya getirsinler ben de geleyim.
Eyfel kulesinin �n�ne getirsinler, bas�n� da toplayal�m bir g�relim nas�l bir �eymi�.

Gazeteci: Peki Darwinistler bug�nk� fosillerle ge�mi�teki fosiller aras�nda ara fosiller oldu�unu mu ifade ediyorlar? Siz de bunun tehlikeli olabilece�ini mi d���n�yorsunuz?

Adnan Oktar: Ara fosil tek bir tane yok. Getirsinler hep beraber g�relim Fransa'ya getirsinler ben de geleyim. Eyfel kulesinin �n�ne getirsinler, bas�n� da toplayal�m bir g�relim nas�l bir �eymi�.

Gazeteci: Peki sizin teorinizle hemfikir olmayan Darwinistlerin d�nya gelece�i i�in, d�nya i�in tehlikeli oldu�unu mu d���n�yorsunuz ?

Adnan Oktar: Onlar fark�nda de�iller belki ama yani onlar bu teoriyi yaparken biz ortal��� kar��t�ral�m, insanl��� mahvedelim dememi�lerdir. Ama bilmeden bir silah yapm��lard�r ve insanl�k i�in �ok tehlikeli ve y�k�c� oluyor.

Gazeteci: O zaman Darwinistlerin belki fark�nda olmadan b�yle bir silah kulland�klar�n� ve asl�nda d�nya i�in �ok tehlikeli oldu�unu mu s�yleyebiliriz?

Adnan Oktar: Darwinistlerin �zellikle Darwin'in bunu bilerek yapt���n� pek zannetmiyorum. �nsanl��a verece�i zarar� tahmin etmemi� olabilir. Birinci ve �kinci D�nya Sava�lar�n�n k�keninde Darwinist felsefe yat�yor. Emperyalizmin k�keninde Darwinist felsefe yatar. Dialektik felsefe, yani �eli�ki d���ncesi, tez antitez sentez, tez antitez sentez, dialektik felsefenin k�keni. Darwinizm de konular� bu �ekilde a��kl�yor.

Gazeteci: Peki Darwinizmle sizin d���nceniz aras�ndaki temel fark hangisi diyebiliriz bu durumda?

Adnan Oktar: Ben yarat�l��� d���n�yorum yarat�ld���n� iddia ediyorum ve �st�n bir akl�n b�t�n canl�lara hakim oldu�unu, molek�l yap�lar�na var�ncaya kadar m�thi� bir sistemin oldu�unu iddia ediyorum. Mesala denizden k���c�k bir varl��� alsak, bir avu� su alsak i�indeki mikroskobik maddeler ak�l almaz derecede �st�n bir yap�ya sahipler. ��inde milyonlarca bilgi sakl� hepsinin i�erisinde, genetik kodlar sakl� i�lerinde, bu tesad�fen olabilecek bir bilgi donan�m� de�il. Mikroskopta zor g�r�len bir varl���n i�ine dev bir k�t�phaneyi yerle�tirmek tesad�fen olamaz.

Gazeteci: O zaman bir s�r� bilim adam�n�n hata yapt���n�, Darwinizm'in �zerinde yo�unla�arak s�yleyebilir miyiz?

Adnan Oktar: Tabi� ki ama bu �u �ekilde oldu: Kar��l�kl� bir ideolojik bask� meydana geldi. Mesala Hitler d�nemini d���nelim. Bir profes�r ��k�p ben Nazizme kar��y�m diyebilir mi? Heil Hitler diyecektir Hitleri g�rd� m�. ��nk� herkes ayn� fikirde gibi g�r�n�yor. Onlar da Heil Darwin diyorlar burada.

Gazeteci: O zaman �nemli bilim adamlar�n�n bu teoriyi savunduklar�ndan dolay� di�er bilim adamlar�n�n da hemfikir oldu�unu s�ylememiz do�ru olur m?

Adnan Oktar: Tabi ��nk� T�rkiye'de bir bilim adam� vard�. Adem Tatl� diye bir profes�r, bu ki�i Darwinizme kar�� oldu�unu a��klad�ktan sonra profes�rl�kten at�ld� bu insan yani b�yle ideolojik bir bask� ortam� gibi bir ortam yarat�l�rsa bilim adamlar� h�r olarak bilimi savunamazlar. Yani ben Darwinizm'e kar��y�m demek �niversiteden at�lmay� gerektiriyorsa art�k bilimden s�z edilemez. Bir bilim adam�n�n �zg�r olarak rahat rahat ben kar��y�m diyebilmesi gerekir veyahut da savunabilmesi gerekir "evet ben Darwinizm'i savunuyorum" diyerek a��k a��k s�ylemesi gerekir. Onu da s�yleyemiyorsa, onu da s�yleyemiyorsa olmaz. �kisini de rahat�a s�yleyebilmesi laz�m. Tek yanl� da olmaz.

Gazeteci: Yani bilim adamlar�n�n hata yapt���n� s�yl�yorsunuz, olabilir bu sizin fikrinizdir, d���ncenizdir. Ama bu ni�in d�nya i�in insanl�k i�in bir tehlike olu�turuyor?

Adnan Oktar: Nazi Almanya's�nda, Nazizm'de zay�flar�n yok olaca��, g��l�lerin ayakta kalaca�� inanc� vard�. Darwin'in teorisini, Hitler birebir Nazi d���ncesinde insanl��a uygulad�. Ari �rk d���ncesi vard�. Alman �rk�n�n se�kin oldu�unu s�yl�yordu, di�er �rklar�n evrim ge�irmemi� maymunsu varl�klar oldu�unu iddia ediyordu. Dolay�s�yla do�al seleksiyonla bu �rklar�n yok olmas� gerekti�ine inan�yordu. Meydana gelen sava�lar�n da do�al seleksiyonu meydana getirdi�ini dolay�s�yla onlar�n yok olmas�n�n do�an�n bir kanunu oldu�unu, do�al seleksiyonla bunlar�n tabi olarak yok oldu�unu iddia ediyordu.

Mesela Aborjinler bir ara �rk olarak kabul ediliyor Darwinistler taraf�ndan. Maymunsu varl�klar olarak kabul ediliyor. Ama bize g�re Allah'�n yaratt��� insan t�rlerinden birisi. Zenciler, Japonlar, Aborjinler, K�z�lderililer; bunlar�n hepsi insan �rklar�d�r, gayet ho� temiz insanlar gayet normal insanlar bunlar. Sadece d�� g�r�n�mleri de�i�ik ama maymunluklar�ndan gelmiyor bu.

Gazeteci: Peki benim anlamad���m �u, Darwin teorisi Hitleri nas�l etkiliyor? Yani ne t�r bir ba�� var?

Adnan Oktar: Demin s�yledi�im gibi zay�flar�n yok olaca�� g��l�lerin ayakta kalaca�� dolay�s�yla Alman �rk� g��l� bir �rk diyor. �nsanlar�n evrimi i�erisinde ileri ge�mi� bir insan t�r�; �b�rleri daha geli�memi� maymun t�rleri, insanla maymun aras�nda t�rler diyor. Dolay�s�yla bu geli�mi� �rk, geli�memi� bu hayvans� varl�klar�, yani hayvani varl�klar� yok edecektir diyor. Dolay�s�yla da kitle katliamlar�yla bunlar� yok ediyordu.

Gazeteci: Peki o zaman sizin i�in Darwin d�nyada olmu� b�t�n modern sava�lar�n nedeni mi diyebiliriz?

Adnan Oktar: Tabi� ki yani bu gizli devlet felsefesidir, devletlerin. Mesala sava�mayan �lkelerin g�c�n� kaybedece�ine inan�rlar. Gizli bir devlet felsefesidir bu. Yani illa ki s�rekli sava� olmas�, sava�lar�n insanl��� geli�tirdi�i, bilimi ve akl� geli�tirdi�ini, sava�mayan milletlerin g�c�n� kaybetti�ine inan�l�r. Onun i�in de sel gibi kan ak�t�yorlar. Mesela 20 y�l 30 y�l sava�mayan bir ordunun b�t�n g�c�n� kaybedece�ine inan�l�yor b�t�n d�nya �ap�nda adeta. Bu son derece mant�ks�z bir �ey .

Gazeteci: O zaman sizin i�in Darwin teorisi ��yle mi diyebiliriz: en g��l� olanlar ayakta kalacakt�r diyoruz?

Adnan Oktar: Darwin b�yle diyor. Evet. Bu da bir vah�et ortam� meydana getiriyor halbuki hakl� olan g��l�d�r ama Darwin'e de g�re g��l� olan hakl�d�r. Emperyalizmin de �u an iddia etti�i, Fa�izmin de iddia etti�i budur.

Gazeteci: Peki bu t�rlerin de�i�memesi ile en g��l� olan�n kazanmas� aras�nda ne t�r bir ba� var onu anlayamad�m.

Adnan Oktar: Darwin'in teorisinin bu k�sm�n� uyguluyor Hitler, yani tamam�n� uygulamaz.

Marx da kendisiyle ilgili b�l�m� uyguluyor. Marx da hem canl�lar�n hem do�an�n diyalektik kanunlar�na tabi oldu�unu, dialektik bir geli�im i�inde oldu�unu, ba��bo� bir sistem oldu�unu, d�nyan�n bir kaos oldu�unu, ak�ll� bir varl���n kontrol� olmad���n�, yo�un bir �eli�ki ortam� oldu�unu, tez antitez sentez �eklinde �at��malar�n sonucunda yeni yeni geli�imler oldu�unu, canl�lar i�in de bu kanunlar�n ge�erli oldu�unu, sosyal sistemler i�in de bunun ge�erli oldu�unu iddia ediyor. Onun i�in bir �lkede fa�ist odaklar vard�r diyor buna kar��, Marksist Leninist odaklar vard�r bunlar �at���rlar, sonunda tez antitezle �at���r sonunda sentez olur. Sentez kendi i�inde yeniden bir tez ortaya atar ona kar�� yine antitez ��kar ve s�rekli bir �eli�ki vard�r, s�rekli bir kavga vard�r iddias�ndalar. Ondan sonra da i�te Fransa'y� birbirine katan gen�ler ortaya ��k�yor, ge�enlerde biliyorsunuz ortal��� birbirine katt�lar. Bu da �ok normal kar��lan�yor. Asl�nda e�er sorsan�z bunu, yani Fransa'da diyalektik felsefeyi savunanlara sorsan�z, bunun son derece normal oldu�unu, ��nk� toplum i�inde bir �eli�ki oldu�unu, �eli�kinin gere�i olarak bu tip tez antitez �at��malar�n sonucunda bunun olu�tu�unu iddia ederler, halbuki bu hi� normal bir �ey de�il. Yani polisin �st�ne Molotof kokteyli at�lmas�...

Gazeteci: Peki Fransa'da gen�lerin birbirlerine girdi�ini s�yledi�inizde tam olarak kimi kastediyorsunuz?

Adnan Oktar: Anar�i ter�r ��karan kimse, herhangi biri, fark etmez. Yani mesela polisin �st�ne molotof kokteyli at�lmas�, ta� at�lmas� bunlar �ok �irkin ve �ok delice hareketler. Ve bunlar �ld�rmeye matuf hareketler, masum bir hareket de�ildir bunlar.

Gazeteci: Do�ru ki birka� ay �nce Fransa'da olduk�a �iddetli �at��malar oldu gen�lerle polis aras�nda. Peki size g�re bu �at��malar�n nedeni Darwin mi?

Adnan Oktar: Darwinist e�itimi alan bir insan o ruh hali i�erisine otomatik girer. ��nk� tesad�fen olu�mu� bir hayvan oldu�unu d���nd��� i�in kendisinin, �efkat, merhamet, sevgi, sayg� gibi duygular� ilkel duygular olarak g�r�r, mant�ks�z g�r�r.

Gazeteci: Peki o zaman sizce bu gen�lerin yani bu t�r sald�rgan davran��lar� olan gen�lerin yanl�� e�itiminden dolay� yani Darwinist e�itiminden dolay� kendilerine sayg� g�stermediklerini.

Adnan Oktar: Tabi� ki, evet tabi, materyalist Darwinist ateist e�itimden dolay� kaynaklan�yor bunlar.

Gazeteci: O zaman Fransa'da e�itimin de�i�mesi gerekti�ini mi s�ylememiz gerekiyor.

Adnan Oktar: Fransa'da de�il, b�t�n d�nyada ateist, materyalist e�itimin kalkmas� gerekir.

Yani ��yle kalkmas� gerekir; kar��t� da okutulmas� gerekir, yani ateizm okutulsun, materyalizm de okutulsun ama idealizm de yarat�l����l�k da okutulmas� gerekir. �nsanlar buna karar versin, do�ruya. Tek yanl� e�itim olmas�n, ben bunu istiyorum. Yani yasaklamalar kalks�n, yasaklama olmas�n.

Gazeteci: Yani �imdi ben Fransa'dan geldi�im i�in ve Fransa'da �al��t���m i�in �zellikle Fransa konusunda soru soruyorum. Sizin de kitaplar�n�z Fransa'da yolland�. Dolay�s�yla Fransa'daki amac�n�z bu muydu?

Adnan Oktar: Bir y�n�yle bu tabi� ki.Yay�nevinin da��tt��� bir kitap fakat ben kitaplar�m�n orda yay�lmas�n� gen�lerin okumas�n� tabi� ki istiyorum.Yani internete koymam�n sebebi bu. �cretsiz olarak internete koydum. Rahat�a ula��labilir durumda �u an harunyahya.net ve harunyahya.com adreslerinden rahat�a ula�abiliyorlar.

Gazeteci: Peki Fransa'daki biyoloji hocalar�yla konu�mak isteseniz onlara ne demek isterdiniz, yani siz verdi�iniz e�itimde tamamen yan�l�yor musunuz demek isterdiniz?

Adnan Oktar: Hay�r hay�r. Yani ben siz anlatacaklar�n�z� anlat�n derim ama kar��t� olan d���nceyi de anlat�n. Yani insanlar buna karar versin. Tek yanl� e�itim olmas�n. Tek yanl� bir e�itim fa�izan bir e�itimdir. Bask�c� bir e�itim olmas�n, h�r ve �zg�r bir e�itim olsun, ben bunu istiyorum.

Gazeteci: Peki g�n�m�zde Fransa'da verilen e�itimin serbest�e verilmedi�ini mi d���n�yorsunuz?

Adnan Oktar: Tabi ki, yani kitaplar�n yasaklanmas� ni�in olur? Yani bir anda atom bombas� etkisi yapt���n� s�ylediler, kas�rga olarak belirttiler, deprem olarak s�ylediler. Fransa tarihinin en b�y�k olay� olarak, yani Frans�z k�lt�r�ne yap�lm�� en b�y�k tarihi sald�r� olarak s�ylediler. Bunlar �ok abart�l� ifadeler. Yani devlet kanal�yla gen�lerin kitab� okumas�n�n yasaklat�lmas� ger�eklerden korkmaktan ba�ka ne anlama gelir? E�er mant�ks�z bir �ey olsa bu kadar korku meydana gelmez. Demek ki �ok mant�kl� ve �ok etkili ki yasaklama oluyor. ��nk� yarat�l���� kitaplar Fransa'da su gibi sat�l�yor bug�n, var eskiden beri var, okullarda da var, okul k�t�phanelerinde de var. Fakat bu eser �ok etkileyici ve �ok sars�c�. O y�zden b�yle bir yasaklama getirtildi, etkili oldu�u i�in.

Gazeteci: Peki bu durumda Frans�z devletinin ma�dur etti�i bir ki�isiniz diyebilir miyiz?

Adnan Oktar: Evet diyebiliriz.

Gazeteci: Peki niye Frans�z devleti size kar�� olmak istesin ki?

Adnan Oktar: Bana de�il kitab�ma kar��lar. Yani fikirlere kar��lar, kitab�n i�indeki fikirlere kar��lar. Yani ben de diyorum ki onlar Darwinizmi anlats�nlar ben de bunu anlatay�m, iki taraf� da gen�ler okusun kendileri h�r karar versinler diyorum. Bir de bir fikirden korkmak o fikrin daha da �ok geli�mesine sebep olur. Yay�n yasakland���nda Frans�z gen�leri internetten bu kitaplar� incelemekten vazge�mi� de�iller. �imdi daha da fazla internet giri�i var ve ger�ekten �u an �ok y�ksek say�ya ula�t�. �zellikle Fransa'dan internet giri�leri �ok y�ksek say�da. Bir de kitaptaki konular� da bilen bilmeyene anlat�yor, yasaklanmas� daha da ilgin� hale getirdi kitab�. Ve bu kitap i�in bir referanst�r kitab�n yasaklanmas�. Anlatt�klar� d���ncenin ne kadar do�ru ve isabetli oldu�unu g�steriyor. �imdiye kadar hi� g�rd�n�z m� bu kitab� ele�tiren, ilmi y�nden ��yle yanl��t�r diyen, �urada hatalar� var diyen hi� g�rd�n�z m�? Diyemezler ��nk� ba�tan sona kadar do�ru. E�er yanl��sa mesela biz Darwin'in kitab�n� ben da��tmas�nlar demiyorum, Darwin'in kitab� yasaklans�n da demiyorum. Ben ne yap�yorum; onun cevab�n� yaz�yorum, kitab�n cevab�n� yaz�yorum. Onlar da e�er benim kitab�m yanl��sa cevab�n� yaz�p yay�nlas�nlar, kitap yasaklamakla, yakmakla bu netice al�nmaz.

Gazeteci: Yani Fransa'da kitab�n�z�n tehlikeli oldu�unu o y�zden yasakland���n� s�yl�yorlar?

Adnan Oktar: Etkileyici oldu�unu, a��k�a rapor vermi� zaten, bununla ilgili bir kuruma g�nderilmi�, ilmi ara�t�rma yap�lm��, kitab�n ger�ekten �ok etkili oldu�unu yani ba��ms�z bakan bir insan� hemen etkileyece�i tarz�nda rapor verilmesi �zerine kitaplar� yasaklama karar� ��kt�. Yani kitab�n orda Fransa'da test edilmi� oldu do�rulu�u.

Gazeteci: O zaman Fransa'da teorinizin biraz k�t� g�r�ld��� ve �zellikle siyasi adamlar ki�iler taraf�ndan...

�imdi biraz beni �a��rt�c� bir resim bunu biraz a��klayabilir misiniz?

Adnan Oktar: Yani b�yle denizden karaya bu tarz bir ge�i� bu tip hayali resimlerin ge�ersiz oldu�u, ara fosil olmad���n� ifade eden bir anlat�m.

Darwinist teori anlat�l�rken genellikle hep hayali �izim kullan�l�r.

Hi� ger�ek foto�raf dili kullan�lmaz. �imdiye kadar insanlar hi� ara fosil g�rmemi�tir.

Hep hayali foto�raflar hayali kafalardan bahsedilir. Daha da olmazsa sahte kafataslar� olu�turulmu�tur. Mesela Piltdown kafatas� �yledir.

Gazeteci: Yani o zaman bu resim tamamen hayal g�c�, tamamen yanl�� diyebiliriz

Adnan Oktar: Tabi ki, ill�strasyon.

Gazeteci: �imdi, yani burda bir s�r� ter�r, sava� foto�raflar� g�r�yoruz, bunlar�n hepsi Darwin'in mi su�u?

Adnan Oktar: Tabi ki, yani, Darwinizm �at��may� bir gizli kanun olarak iddia eden bir d���nce.

Yani zay�flar�n yok olaca�� g��l�lerin daima ayakta kalaca��n� iddia eden bir d���nce.

O zaman g�� kullan�lmas� gerekiyor, g�� i�in de silah kullan�yor ter�r kullan�l�yor bomba kullan�yor �iddet kullan�l�yor.

Gazeteci: Peki, burada Hitlerle Nazi kamplar�ndaki bir foto�raf var galiba, bu durumda yine Darwin mi bunun sebebidir?.Yani ne izah etmek istiyorsunuz?

"Tabi ki, yani, Darwinizm �at��may� bir gizli kanun olarak iddia eden bir d���nce.
Yani zay�flar�n yok olaca�� g��l�lerin daima ayakta kalaca��n� iddia eden bir d���nce. O zaman g�� kullan�lmas� gerekiyor, g�� i�in de silah kullan�yor ter�r kullan�l�yor bomba kullan�yor �iddet kullan�l�yor."

Adnan Oktar: Darwin Hitleri etkileyen bir insan. Hitler cahil bir insan, bir onba��d�r o.Yani okudu�u her kitaptan etkilenebilen cahil bir insan o. Dolay�s�yla Darwin'in d���ncelerini o devrin bilimsel s��l���ndan dolay�, bilimsel geli�melerin ve bilimsel teknolojik aletlerin zay�fl���ndan ve g��l���nden dolay� adam inanm�� o devirde. Darwin ger�ekten do�ru soyledigini zannetmi� ve bunu sosyal sisteme uygulam�� ve bunun sonucunda da m�thi� bir kitle katliam� meydana gelmi�tir. O devirde, Darwin'in devrinde ne elektron mikroskobu vard� ne mikrobiyolojiyle ilgili bu geli�meler vard�; ne biomatematik vard�. Butun bilim dallar� sonradan �zellikle son yirmi y�l otuz yil i�erisinde �ok geli�ti. Her geli�me Darwin'in d���ncelerinin yanl�� oldugunu ortaya koydu.

Her bulunan fosil Darwin'in yanl�� d���ncede oldu�unu ortaya koydu. Darwin zaten s�yl�yor, neden diyor ara fosiller bulam�yoruz diyor. Madem benim teorim bu �ekilde diyor yani buna benzer ifadeleri var neden bulam�yoruz diyor yani o da bundan yang�n. Bu konuda �ikayet�i. ��nk� olmad��� i�in bulam�yor. Yok ara fosil, olmayan bir�ey zaten bulunamaz.

Gazeteci: 11 Eylul sald�r�lar� konusunda bir foto�raf�n�z var burda. Yani beni cok etkiledi bu foto�raf ��nk� fosiller �zerine bir kitap var, ama i�erisinde b�yle bir foto�raf. Ve burda da yine Darwin'in mi sebep oldugunu s�yl�yorsunuz?

Adnan Oktar: Darwin orda bir kibrit g�revi g�rd� d�nyada, yani ate�i insanlara sundu, yakmay� insanlara sundu, yani bir insan ateist oldugunda, meteryalist oldu�unda, Darwinist oldu�unda kar��s�ndakini insan olarak g�rmez, evrim ge�irmis bir hayvan olarak g�r�r. Dolay�s�yla bir hayvana nas�l davran�yorsa o sekilde davranma ihtiyac�n� duyar. Tesadufen meydana gelmi� bir sure sonra yok olup gidecek olan bir hayvana bir insan nasil davranir, onlar da o sekilde davran�yorlar. Ama ben diyorum ki, insan Allah taraf�ndan yarat�lm�� �ok �st�n bir varl�kt�r, sonsuz ya�ayacakt�r, sonsuza kadar ya�ayacak olan bir varl�k oldu�u icin Allah'�n �zenerek yaratt��� bir varl�k oldu�u i�in buna sayg� duyulur, sevgi duyulur, bar��, karde�lik, sevgi, muhabbet, bunlar g�zel duygulard�r. Allah'�n yaratt��� be�endigi bir ahlakt�r ve bunun uygulanmas� gerekti�ine inan�yorum, bu sekilde inan�yorum. Boyle bir toplulukta da anar�i olmayaca��n� herkes bilir.

Gazeteci: Peki, yani Stalin konusunda, yani Stalin d�neminde bu kadar �l�m olmas�n�n nedeni yine Darwin midir?

(Atlas'�) "Be�enmedikleri de�il, be�endikleri i�in yasakl�yorlar zaten; yoksa �nemsiz g�rse ni�in yasaklas�n. �ok etkili oldu�u i�in yasakl�yor. Do�ru oldu�una inand��� i�in yasakl�yor.

Adnan Oktar: Tabi ki, tabi ki. Yani, ��nk� Stalin ordaki insanlar� bir maymun t�r� olarak g�r�yor. Maymunsu varl�klar olarak, primattan t�remis ilkel hayvanlar olarak g�r�yor. Yani onlar�n bir ruhu oldu�unu kabul etmiyor, Allah'�n yaratt���n� kabul etmiyor, yani onlar� bir b�cek gibi g�r�yor adeta. Bir b�cek gibi de kitle katliam� ile yok ediyor ve vicdanen de en ufak bir vicdani rahatsizlik duymuyor.

Gazeteci: Peki Fransa'ya geri d�necek olursak biraz �nce tamamlayamam��t�k. Sonu�ta kitab�n�z Milli E�itim Bakanl��� taraf�ndan yasakland�. Bu durumda Fransa'daki politikac�lar�n kitab�n�z� yani teorinizi be�enmedikleri yanl�� bulduklar�n� s�yleyebilir miyiz?

Adnan Oktar: Be�enmedikleri de�il, be�endikleri i�in yasakl�yorlar zaten; yoksa �nemsiz g�rse ni�in yasaklas�n. �ok etkili oldu�u i�in yasakl�yor. Do�ru oldu�una inand��� i�in yasakl�yor.

Gazeteci: O zaman yasaklanmas�n�n sebebi ger�ekleri ortaya ��karmas� ve ger�eklerden ka�mam�z m� oluyor?

Adnan Oktar: Pek tabi ki. ��nk� bu ger�eklerin insanlarda nas�l bir de�i�iklik yapaca��n� bilmedikleri i�in bu bir sosyal korkuya sebep oluyor. Yani bu ��nk� Darwinizm yerle bir olmu� oluyor. Materyalizm bitmi� oluyor. Yani bunun yerine ne gelir d���ncesinden �ekiniyorlar. Bu bir tahmin de�il bunu kendileri s�yl�yorlar zaten. Yani gen�lik aras�nda bu d���nce yay�l�rsa bu do�ru olan ger�ek yay�l�rsa gen�ler bunu nas�l yorumlar. Allah inanc�n� nas�l yorumlar ve Fransa i�in bu nas�l bir etki meydana getirir bunu tam tespit edemiyoruz diyorlar ve bu y�zden tehlikeli g�rd�klerini belirtiyorlar. Tabi ben bunu bas�ndan ��rendim. Birebir duymu� de�ilim.

Gazeteci: Yani �imdi bu soruyu size y�neltmemin sebebi d�n bana Fransa'daki siyaset�ilerden tebrik mektuplar� ald���n�z� s�ylediniz. �imdi de bunu s�yl�yorsunuz. Bu birbiriyle biraz �at��mal�, o y�zden dile getirdim.

Adnan Oktar: Hay�r hay�r. M�stakil fert fert insanlar�n kabul etmesi ayr�d�r. Bir de devlet siyaseti olarak kabul edilme ayr�d�r. Devlet siyaseti olarak bunun reddinin sebebini a��klad�m. Ama fert fert soruldu�unda bunu inkar edecek insan �ok zor bulunur. Yani bilin� alt�nda kabul eder ama a��k�a bunu s�ylemekten de �ok insan �ekinir. Bu T�rkiye'de de b�yle oldu. Benim kitaplar�m yay�ld�ktan sonra Darvinizm'i savunan bu konuda konferans yapacak profes�r T�rkiye'de bulunamayacak hale geldi. �u an bu konuda m�thi� bir zorluk �ekiyor Darwinistler.

Gazeteci: Peki Fransa'da mesela Alain Juppe Bey'e bu soruyu y�neltmi� olsak bu teori hakk�nda ne d���nd���ne dair. Madem ki sizi tebrik edici bir mektup yollam�� sizinle bu teorinize kat�ld���n� m� s�yleyecektir?

Adnan Oktar: En az�ndan fikirlerin kar��l�kl� de�erlendirilmesinin do�ru olaca��n� savunaca��n� bekliyorum. Yani fikir �st�ne bask� yap�lmas�n�n yanl�� oldu�unu her iki fikrin de�erlendirilmesi gerekti�ini savunaca��n� umuyorum. Ama onun hakk�nda ben bir�ey s�yleyemem tabi.

Gazeteci: Ama siz Fransa'dan gelen tebrik mektuplar� ald�n�z.

Adnan Oktar: Evet bir hayli ald�m hem de.

Gazeteci: Peki kimlerden ald���n�z� s�yleyebilir misiniz?

Adnan Oktar: Bunlar� a��klayabilirim ama bunu yapmam do�ru olur mu olmaz m� tam karar veremiyorum. ��nk� bu insanlar �zerinde bask� uygulan�r m� uygulanmaz m� bu konuda biraz teredd�tlerim var. Yani evet Darwinist materyalist ve ateistlerin bu ki�ilere bask� uygulamayaca��na dair elimizde bir garantimiz yok.

Gazeteci: Ama sonu�ta sanat��lar, siyasi ki�iler, sporla ilgilenen ki�iler yani her t�rl� ortamdan...

Adnan Oktar: Evet Avrupal� prenslerden de geldi. Ba�bakan d�zeyinde ki�ilerden geldi.

Gazeteci: Kim mesela ba�bakan? Frans�z m�?

Adnan Oktar: Yok Avrupal�.

Gazeteci: Frans�z derken.

Adnan Oktar: Onlar da Avrupal�.

Gazeteci: Yani Avrupa'da Frans�z �ok fazla de�il, o y�zden ona da Frans�z diyebilir miyiz?

Adnan Oktar: ��te o az olanlar�n i�inde.

Gazeteci: Monako prensi var m� yok mu, o ilgisini �ekiyormu�?

Adnan Oktar: �imdilik s�ylemeyeyim.

Gazeteci: O zaman size yazmad�.

Adnan Oktar: �u an bilgi vermeyece�im o konularda, yani bu konuda onlara bask� uygulan�p uygulanmayaca��n� bilmiyorum ��nk�. Onlar�n rahats�z edilmesini hi� istemem.

Gazeteci: Siz peki, isimlerini verdi�iniz takdirde rahats�z edilebileceklerini mi d���n�yorsunuz?

Adnan Oktar: Muhtemel evet, ��nk� bize T�rkiye'de bu konudan dolay� �ok yo�un bir bask� var, materyalistlerden, ateistlerden. �ete su�lamas�na var�ncaya kadar, akla hayale gelmeyecek iftiralara var�ncaya kadar her �ey yap�l�yor �u an �zerimizde. �zerimizde yo�un bir bask� var.

Gazeteci: Peki siyasi ki�ilerden bahsettik, Frans�zlardan bahsettik, ba�ka hangi alanlarla ilgili ki�iler size mektup yazd�lar?

Adnan Oktar: Hemen hemen her meslek dal�ndan insan diyebilirim.

Gazeteci: Peki bu mektuplardan dolay� o zaman Fransa'da asl�nda sevildi�inizi s�yleyebiliriz.

Adnan Oktar: O mektuplar Fransa'n�n hepsi demek de�il, devlet politikas� demek de de�il. Fransa'n�n derin devleti demek de de�il. ��nk� Frans�z derin devleti, materyalist, ateist, Darwinist d���nce �zerine felsefesini bina etmi�tir. Ve masonlu�un etkisi de �ok b�y�kt�r Fransa'da.

"T�rkiye'de bu konudan dolay� �ok yo�un bir bask� var, materyalistlerden, ateistlerden. �ete su�lamas�na var�ncaya kadar, akla hayale gelmeyecek iftiralara var�ncaya kadar her �ey yap�l�yor �u an �zerimizde. "

Gazeteci: Masonlar�n hangi konuda �ok fazla etkisi vard�?

Adnan Oktar: Masonlar Darvinizm'i savunan bir inan� sistemidir. Ve d�nyada da Masonluk �ok g��l�d�r. Bizle de m�cadele eden bu g��, temelinde i�in do�rusu Masonluktur. Yani demek istedi�im asl�nda buydu yani, Frans�z masonlu�unun bu tip insanlar�n �zerinde yo�un bask� kurmas�ndan tedirginlik duyuyorum.

Adnan Oktar: Mesela Fransa'da bu atlas�n yasaklanmas�nda Frans�z mason localar�n�n karar ald���na dair elimizde bilgi var.

Sonraki Sayfa

e-mail: [email protected]