KOM�N�ST �DEOLOJ� HER Y�NDEN KISKACA ALINMALIDIR
Kom�nistler, ideolojilerini hakim k�lmak i�in her devirde kar���kl�k
��karm��lar ve yo�un �ekilde ter�re ba�vurmu�lard�r.
�lkemizde devam eden kom�nist b�l�c� ter�r, d�nya �zerinde faaliyet g�steren illegal kom�nist �rg�tlerden y�ntem ve taktik olarak hi�bir fark g�stermemektedir. B�l�c� �rg�t, eli kanl� kom�nist liderlerin izinden gitti�ini, bunlara hayranl�k duydu�unu her t�rl� yay�nlar�nda dile getirmektedir. �rg�t, kan d�kmenin zorunluluk oldu�una inanan az�l� militanlar�na, 80'li y�llarda oldu�u gibi sivil halka y�nelik katliamlar yapt�rmaya ba�lam��t�r. Di�er taraftan, g�venlik g��lerimize, ordumuza y�nelik sald�r�lar�n da son g�nlerde artarak devam etti�i endi�e ile izlenmektedir.
Kom�nizm, propagandayla �ok h�zl� yay�lma istidad� g�steren bir idelojidir ve ancak yo�un kar�� propagandayla sindirilip ba�� ezilebilir. Kar�� propaganda ise �ncelikle devlet eliyle yap�lmal�, devlet sayg�nl���na yak���r bir �slupla bu konuda s�z sahibi olabilecek her kurum ve kurulu� devreye sokulmal�d�r.
Kom�nizmi besleyen ve taze kan sa�layan materyalist e�itimdir. Materyalizmi hayat felsefesi olarak benimseyen fertleri kom�nist ideallere ikna etmek �ok daha kolay ve s�ratli olmaktad�r. B�l�c� �rg�t�n temel stratejisi dindar olan do�u insan�na dine sayg�l�ym�� gibi yakla�mak, bir yandan da Darwinist-materyalist e�itim vermektir. �rg�t�n eli kanl� liderinin yazd��� kitplar t�m�yle evrimci izahlarla doludur. �slam'� ise sadece kendi menfaatleri i�in bir arac� olarak kullanmalar� gerekti�ini d���nmekte, ger�ekte ise dini reddetmektedirler.
Ter�r �rg�t�n� durdurmak ve �lke genelinde toplumsal birlik ve beraberli�i sa�lamak i�in �ncelikli olarak ter�r� besleyen kom�nizmin temeli olan Darwinizm'in yerle bir edilmesi gereklidir. ��nk� G�neydo�u'da b�l�c� �rg�t taraf�ndan s�rd�r�len Darwinist propaganda �rg�te yeni militanlar ve destek�iler kazand�rmaktad�r. 1980'li y�llarda do�an bebekler Darwinizm'in besledi�i kom�nist ideoloji ile uyu�turulup, kand�r�l�p, bug�n b�l�c� �rg�t saflar�nda az�l� birer militan haline gelmi�lerdir.
E�er Darwinizm ile y�llar �nce m�cadale edilse ve o y�llarda tedbir al�nsayd� kom�nizm bug�n tamamen yok edilmi� olacak, ideolojisi olmayan bir �rg�t�n kendisine yanda� toplamas� ve faaliyet g�stermesi de m�mk�n olamayacakt�. Ge�mi�te yap�lan bu hatadan art�k d�n�lmeli, vatan�na, bayra��na, dinine ve tarihine sahip ��kan bir nesil olu�turulmas� i�in e�itim sistemimiz ve politikalar�m�z yeniden g�zden ge�irilmelidir.
- B�l�c� ter�r �rg�t� sadece askeri ve polisiye tedbirlerle yok edilemez. B�l�c� �rg�t yanda�lar�n�n siyasi alanda �nlerini kesmeye y�nelik statejilerin ve buna benzer tedbirlerin �are olmad���n� da akl� selim sahibi herkes art�k anlam��t�r. Di�er taraftan, Bat�'n�n devletimizle i�birli�i yaparak b�l�c� ter�r �rg�t�n� yok edece�ine ihtimal verenler de ge�en y�llar boyunca ne denli yan�ld�klar�n� anlam��lard�r.
- A��k bir ger�ektir ki, b�l�c� �rg�t sinsi taktiklerle halk�m�z�n i�ine ve zihnine n�fuz etmektedir. Halk�n sempatisini kazanmak i�in her t�rl� yalana ba�vuran bu �rg�t kom�nisttir ve yok edilmesi, ideolojisinin halk taraf�ndan d��lanmas�na ba�l�d�r.
- Kom�nist b�l�c� ter�r �rg�t�, devletin zay�f d��ece�i bir an� beklemekte, do�u insan�n� ayakland�rmak i�in f�rsat kollamaktad�r. T�rkiye Cumhuriyeti, Ortado�u �zerinde oynanan oyunlarda sadece kendi derdiyle u�ra�an aciz ve etkisiz bir duruma getirilmek istenmekte, bu sebeple b�y�k olaylar�n ve kar���kl�klar�n i�ine s�r�klenmeye �al���lmaktad�r.
- Milletimizi as�rlar boyu birbirine kenetleyen manevi ve ulvi de�erler g�zard� edilip, bunlara gereken �nem ve rilmedik�e �lkemizin �zerinde kol gezen b�l�c� ter�r belas�n�n yok edilemeyece�i anla��lmal�d�r.
- Allah'a iman�n, Peygamber sevgisinin, vatan a�k�n�n oldu�u yerde b�l�c� ter�r bir ad�m atamaz, geri �e kilir, siner ve yok olur gider. Bu sebeple milletimizin anti-Darwinist, anti-kom�nist ve anti-materyalist e�itim almas� son derece �nemlidir. Bu e�itim milletimizin kimli�ini tekrar kazanmas�na ve �ahlanmas�na neden olacakt�r.
B�L�C� �RG�T ELEBA�ININ EVR�M TEOR�S�N�
SAVUNAN BAZI DARWIN�ST �ZAHLARI
B�l�c� �rg�t�n eleba��, her kom�nist gibi Darwinizm�i mutlak bir ger�ek olarak benimsemi�, �rg�t�n t�m ideolojik alt yap�s�n� bu bilimd��� aldatmaca �zerine bina etmi�tir.
- �lkel kom�nal topluluk d�nemi, �NSANLI�IN HAYVANLAR ALEM�NDEN KOPARAK tarih sahnesine ��kt���, son derece geri �retim g��leri ve bu temelde �ekillenmi� basit �retim ili�kilerinin h�k�m s�rd��� bir a�amay� ifade eder. (K�rt H�manizmi ve Yeni �nsan, �stanbul, Nisan 2001, s.25)
- Ba�lang��ta insan�n kendine yak�n hayvan t�rlerinden pek fark� yoktur. Do�ada haz�r bulduklar�n� yer, a�a�lar �zerinde ve kavuklarda �rg�ts�z bir �ekilde bar�n�r. Ama d���nme ve konu�ma yetisini kazanmas�yla birlikte, yiyecek toplamada, D��ER HAYVANLARA kar�� kendini savunmada, do�al afetlere kar�� kendini korumada, baz� ilkel ta� ara�lar� geli�tirmek ve hemcinsleriyle dayan��ma i�ine girmek ka��n�lmaz olur. Bu a�amaya kadar, HAYVANLAR ARASINDA GE�ERL� OLAN; B�YOLOJ�N�N EVR�MLER KANUNU h�k�m s�rmektedir. (K�rt H�manizmi ve Yeni �nsan, �stanbul, Nisan 2001, s.13)
- HAYVANIN EN �LER� SOSYALLE�M�� B���M� �NSANDIR. En vah�i hayvand�r insan, en ac�mas�z hayvand�r. (K�rt H�manizmi ve Yeni �nsan, �stanbul, Nisan 2001, s.106)
ATE�ST VE KOM�N�ST OLAN B�L�C� �RG�T
ELEBA�ININ ALLAH VE D�N HAKKINDAK� BAZI �FADELER�
(Y�CE ALLAH�I TENZ�H EDER�Z)
A�a��daki al�nt�lar, b�l�c� �rg�t�n eleba��n�n kitaplar�ndan al�nm��, bizzat kendisine ait ifadelerdir. Bu ifadelerin t�m�, bu ki�inin ateist oldu�unu ve �slam�� kendi s�� materyalist anlay���yla yorumlad���n� ortaya koymaktad�r:
- Lise d�nemlerinde b�y�k felsefik bunal�m� ya�ad�m. Tanr� ile sava�� verdim, bu sava�tan ba�ar� ile ��kt�ktan sonra yar� Tanr� oldum. (�zg�r Ya�amla Diyaloglar, Ekim 2002, s. 257)
- Tek tanr�l� din ideolojileri, ba�tan sona siyaset ideolojileridir. Dini s�ylem, Allah, peygamber ve melek gibi kavramlar d�nemin siyasi literat�r�d�r. (S�mer Rahip Devletinden Demokratik Uygarl��a, Cilt 1, Aral�k 2001, s. 204)
- Allah bir nevi orta�a��n feodal manifestosudur, temel yasas� ve bildirgesidir. (S�mer Rahip Devletinden Demokratik Uygarl��a, Cilt 1, Aral�k 2001, s. 313)
- Namaz�n kendisi de genel anlamda bir tiyatrodur. (S�mer Rahip Devletinden Demokratik Uygarl��a, Cilt 1, Aral�k 2001, s. 354)
|