Ana Sayfa
9.Say� Dergi Hakk�nda
9.Say� ��indekiler
1.ve 2.Say�daki Yazarlar
�lanlar & Duyurular
Tan�t�mlar & Konferanslar
MP3 format�nda
 
Türk İslam Birliyi - Harun Yəhya
Sitede Yazılarının Yayınlanmasini İstəyirsinizmi?
Basında Türk İslam Birliyi
Kuran'da İştirak edən Birlik Ayələri
Müslümanlar Birdir Qardaşdır
Peygamberimizin kitapehline davranışı, bütün Müsəlmanlara nümunə olmalı
Türk İslam Birliyi, Qərb mədəniyyətinin zəmanətidir
 

T�rkiye'nin Avrupa Birli�i'ne Getirece�i Katk�lar

Avrupa'daki baz� �lkeler y�zy�l� a�k�n bir s�reden bu yana Darwinist-materyalist ��retilerin etkisi alt�ndad�r. Y�ksek seciyeli T�rk Milleti ise Darwinizm'i, materyalizmi ve bunlardan kaynaklanan ideolojileri reddetmekte ve Y�ce Allah'a olan iman�n� muhafaza etmektedir.

AB'nin baz� materyalist liderleri, dindar bir milletin b�nyelerine sokulmas�n� kabul edilemez ve son derece riskli bulmaktad�r. Bu nedenle b�t�n g��leriyle T�rk milletini imani ve ahlaki de�erlerden uzakla�t�rmaya �al��makta, Darwinist g�r���n� yerle�tirmeye gayret etmektedirler.

Darwin'in evrim teorisinin, �o�u insan taraf�ndan sadece bilimi ilgilendiren bir konu oldu�u san�l�r. Oysa aksine, evrim teorisinin verdi�i mesajlar, tarih, felsefe, siyaset gibi pek �ok alan� etkilemi�tir. ��nk� evrim teorisi insano�lunun ve t�m di�er canl�lar�n bu d�nya �zerinde nas�l ortaya ��kt�klar� sorusu ile ilgilidir ve bu sorulara verilen cevap, ister istemez bir insan�n ve bir toplumun t�m d�nya g�r���n� de�i�tirir. Nitekim evrim teorisi, canl�lar�n yarat�lmad�klar�n� iddia ederek ba�ta materyalist felsefe olmak �zere t�m ateist g�r��lerin temelini olu�turmu�tur. Bilim taraf�ndan a��k�a yalanlanmas�na ra�men hala bir ger�ek gibi sunulmas�n�n ard�nda da ba�ka bir aldatmaca yatar.

Darwinizm'in Y�k�m Dolu Tarihi

20. y�zy�lda insanl�k pek �ok sava�lar, katliamlar, ac�lar ve y�k�mlar ya�ad�. Ku�kusuz ki ya�anan belalar�n sebepleri, a��rl�kl� olarak 19. y�zy�lda ortaya at�lan fikirlerdi. �lk �a�lardan beri, yarat�l��� inkar eden ve maddenin mutlak varl�k oldu�unu iddia eden materyalist ideolojiler, Darwin'in ortaya att��� evrim teorisinden g�� bulunca, geni� bir alana yay�ld�lar. Bu �arp�k ideolojiler bir anda toplumlar�n hayat felsefesi haline geldiler.

Materyalist ideolojilerin toplumlardaki uygulamas�, zay�f� ezen, devlete ba�kald�ran, aile kavram�n� hi�e sayan, bar��, huzur, karde�lik tan�mayan, sevgi, vefa, sayg� gibi manevi de�erlerden uzak, her t�rl� ahlaki de�eri yok sayan, sanattan, bilimden zevk almayan nesiller olu�turarak, yaln�zca maddeye �nem veren bir anlay���n hakim olmas� �eklindeydi. Materyalist anlay�� do�rultusunda toplumlara empoze ettikleri fikirler sonucunda da Allah'�n varl���n� ve dini inkar eden, hi� kimseye kar�� bir sorumlulu�u olmad���n� d���nen kitlelerin olu�mas� hedeflenmi�ti. Nitekim 20. y�zy�l�n sava�lar�n, belalar�n ve s�k�nt�lar�n �a�� olarak tarih sahnesinde yerini almas�, i�te bu materyalist zihniyetin bir �r�n�yd�. D�nya �ap�nda b�y�k y�k�mlara sebep olan fa�izm, kom�nizm gibi ideolojilerin ve emperyalist uygulamalar�n kayna��nda sosyal Darwinist ve materyalist ��retiler bulunmaktayd�.

Din ahlak�ndan uzak bir toplum yap�s�nda, insanlar basit menfaatleri i�in her t�rl� ac�mas�zl��� ve haks�zl��� yapabilecek bir ahlak geli�tirirler. Darwin'in evrim teorisinden kaynak bulan bu ahlak, insanlar�n k�yas�ya bir ��kar m�cadelesi s�rd�rmelerini ve bu m�cadelede g��l�lerin galip gelmesini �ng�r�r. Sonu�ta toplumda �iddet, h�rs�zl�k, yolsuzluk gibi su�lar giderek artar. Baz�lar� bu ��kar m�cadelesinde �st�n gelerek kat� ve vicdans�z birer robot haline gelir. Baz�lar� ise m�cadeleyi psikolojik y�nden kald�ramaz, bu nedenle i�lerine kapan�r ve bunal�ma girerler.

Darwinistlerin sapk�n zihniyetlerine g�re, adam �ld�ren, h�rs�zl�k yapan, tecav�z eden ki�i, hen�z evrimle�mesini tamamlayamam��t�r. Bu �arp�k anlay���n hedefi her t�rl� su�u me�rula�t�rmakt�r.

G�n�m�z D�nyas�nda Durum Nas�l?

20. y�zy�l geride kald�. �u an 21. y�zy�lda; yepyeni bir �a�day�z. Ancak, t�m evrenin ve canl�l���n k�r tesad�flerin eseri oldu�unu iddia eden Darwinizm, g�n�m�zde de insanl�k i�in b�y�k bir tehlike olmaya devam ediyor. Darwinistler, b�y�k bir aldatmaca olan ideolojilerini ayakta tutmak amac�yla 150 y�ld�r durmaks�z�n �irkin bir m�cadele yap�yorlar. D�nya genelinde yaz�l� ve g�rsel bas�nda s�k�a rastlad���m�z aldat�c� evrim propagandalar�n�n neticesinde bug�n d�nyan�n �e�itli b�lgelerinde -�zellikle Avrupa'da- dindar bilinen insanlar bile Darwinizm'i ger�ek sanmakta, hayat� materyalist bir anlay�� i�inde yorumlamaktad�rlar.

Bug�nk� Avrupa'y� ele ald���m�zda ortak paydan�n diyalektik materyalizm ve Darwinizm oldu�unu rahatl�kla g�rebiliriz. Avrupa'daki neredeyse t�m partiler; Kom�nistler, Sosyalistler, H�ristiyan Demokratlar, Ye�iller ve di�erleri Darwinizm'in �ng�rd��� d�nya ve hayat g�r���nde birle�mektedirler. Avrupa'da rahiplerin bile b�y�k �o�unlu�u Darwinist e�itimden ge�mi� ve pasifize edilmi�tir. (Yak�n zamana kadar Vatikan'�n bile Darwinizm'i savundu�u unutulmamal�d�r.) Di�er taraftan Avrupa'da iktidarlar� elinde tutan veya iktidar orta�� olmaya soyunan pek �ok parti ateizmi benimsediklerini ilan etmi� durumdad�r. Avrupa d���ncesinin temeline yerle�mi� olan diyalektik materyalist ve Darwinist ilkeler, sadece Avrupa insan�na de�il, bug�ne kadar b�t�n insanl��a zarar vermi� ve halen vermektedir.

Darwinistlerin hedefi din, devlet, aile, ahlak gibi y�ce de�erlerin olmad���, kom�nal hayvani ya�am�n oldu�u, sadece ya�amay�, e�lenmeyi, bencil ��karlar� ama�layan bir yap�d�r. Bu hedefin �n�n� ise T�rk Milleti iman� ve g�zel ahlak� ile kesecektir.

Avrupa'da ya�anan ahlaki ��k�nt�n�n kayna��

Marksizm-Darwinizm ba�lant�s� bug�n herkes�e kabul edilen �ok a��k bir ger�ektir. Ve bilindi�i gibi Marksist d�zende devlet yoktur, din yoktur, namus yoktur, aile yoktur. Bug�n Avrupa �lkelerinin bir�o�unun geldi�i nokta da budur. Avrupa'da aile �nemini yitirmi�, din ahlak�na cephe al�nm��, namus, �eref gibi kavramlar yok olmaya y�z tutmu�tur. Din ahlak�ndan uzak bir ya�ant�n�n sonucunda vicdanlar k�relmi�, adalet, merhamet, sadakat ve vefa gibi g�zel ahlak �zelliklerine rastlanamaz hale gelinmi�tir.

Darwinist zihniyetin toplum �zerinde yapt��� tahribat� g�zler �n�ne seren bir ara�t�rman�n sonu�lar�na g�re, �nde gelen bir Avrupa �lkesinde gen�lerin %50'ye yak�n� tecav�z� normal kar��lamaktad�r. Hi� ku�ku yok ki bu durum, toplumlar�n din ahlak�ndan uzakla�malar�n�n neticelerinden yaln�zca biridir.

Din ahlak�n�n ya�anmad��� toplumlarda s�k�a g�r�len bir ba�ka dejenerasyon �rne�i de e�cinselli�in yayg�nla�m�� olmas�d�r. Bu �irkin sapk�nl���n g�n�m�zde en yayg�n olarak Avrupa �lkelerinde ya�an�yor olmas� hatta baz� Avrupa �lkelerinde bu sapk�nl���n normal bir durum olarak kabul edili�i de ba�ta da vurgulad���m�z �zere bu �lkelerdeki egemen Darwinist ��retilerden ve telkinlerden dolay�d�r. E�cinselli�in genetik k�keni oldu�u �eklindeki iddia, bu sapk�nl��� masum ve me�ru gibi g�stermek i�in Darwinizm'e dayand�r�larak ileri s�r�len as�ls�z tezlerden biridir.

T�rk halk� Darwinizmi reddediyor

Ara�t�rmalar T�rk Milletinin, Darwinizm'i reddetti�ini g�stermektedir. Yak�n d�nemde gazetelerde yer alan bir haber, 32 Avrupa �lkesinde yap�lan ara�t�rmalar�n sonu�lar�n� ortaya koymu�tur. Buna g�re Avrupa �lkelerinde b�y�k �o�unluk evrime inanmakta,T�rk halk�n�n ezici �o�unlu�u ise Darwinizm'i reddetmektedir. Bu sonu�lar�n ortaya koydu�u ger�ek �udur; T�rk Milleti Darwinizm'in, materyalizmin ve bunlardan kaynaklanan ideolojilerin kar��s�nda yer almakta, Allah'a iman�n� muhafaza etmektedir. Ger�ekten de T�rk insan� devletine ba�l�, devletine g�venen, dindar, sevgi dolu ve g�zel ahlakl� insanlard�r. Bu, tarih boyunca b�yle olmu�tur, bundan sonra da Allah'�n izniyle b�yle olacakt�r.

T�rkiye'nin miras��s� oldu�u Osmanl�'y� t�m d�nyaya �rnek k�lan yap� �slam ahlak�d�r. D�nyan�n etnik ve dini �e�itlilik bak�m�ndan en renkli ve idaresi en g�� b�lgelerini as�rlar boyunca hakimiyeti alt�nda tutan Osmanl�'y� ayakta tutan g��, �z�n� Kuran ahlak�ndan alan manevi de�erler olmu�tur. Milli ve manevi de�erlerine sahip ��kan, sahip oldu�u medeniyet miras�n� iyi de�erlendiren �a�da� bir T�rkiye, t�pk� ge�mi�te oldu�u gibi gelecekte de tarihi y�nlendirenler aras�nda yer alacakt�r.

Materyalizme kar�� bilin�li bir e�itim politikas� izlemek, T�rk-�slam ahlak�n� en g�zel �ekilde ya�amak, �zde�erlerimize sahip ��kmak, ateizmin ve b�l�c�l���n korkun� sonu�lar�ndan korunabilmenin de tek yoludur. �nsana sevgi duyman�n, g�zel ahlak�n, �efkatin ve merhametin �nemini bilerek yeti�en, itaatli ve nitelikli bir gen�lik yerine Darwinist e�itimden ge�irilmi� gen�lik konuldu�unda sonu� toplumsal y�k�md�r.

Avrupa'n�n Fikri Temelleri AB'nin Politikalar�n� Belirliyor

Yarat�l�� Ger�e�i'ni ve din ahlak�n� reddeden bir olu�umda, dindar kimli�iyle �n plana ��kan T�rk halk�n�n, ateizmin k�k sald��� Avrupa'da �u anda kabul g�rmeyece�i a��kt�r. Dahas� b�yle bir toplumun Avrupa'n�n fikri temellerini sarsabilece�i ger�e�i, AB'yi fazlas�yla rahats�z etmektedir. AB'nin materyalist liderleri, dindar bir milletin b�nyelerine sokulmas�n� kabul edilemez ve son derece riskli bulmaktad�r. Onlara g�re, materyalist d���nce ve ahlak yap�s�n�n T�rk halk�na benimsetilmesi zorunludur. Bunun bilincinde olan Avrupal� materyalist liderler, b�t�n g��leriyle milletimizi iman�ndan, ahlak�ndan koparmaya �al��makta, Darwinist d�nya g�r���n� yerle�tirmeye gayret etmektedirler.

AB'nin T�rkiye �zerinde Ne Gibi Planlar� Var?

Avrupal� materyalist liderlerin hedefi, T�rkiye Cumhuriyeti'ni g��ten d���rmek, milletimizi Bat�l� olma gerek�esi alt�nda materyalizme �ekmektir. Bilindi�i gibi Osmanl�'n�n son d�neminde -�zellikle Fransa kaynakl� fikirlerin etkisi alt�nda kalm��- s�zde ayd�n baz� kimseler, okumu� kesime Darwinizm'i a��lam��lar; bu, Osmanl�'n�n ��k���nde �ld�r�c� bir darbe olmu�tur. Bug�n de baz� odaklar kendi sapk�n ��retilerini insanlar�m�z�n zihnine empoze etme �abas�ndad�rlar. Milletimizi Darwinist-materyalist yaparak milli birli�imizi bozmak, milli bilinci sekteye u�ratmak, b�ylece K�br�s, Musul ve Kerk�k gibi asla taviz veremeyece�imiz meselelerde insanlar�m�z� manen g��s�z hale getirmek ama�lanmaktad�r. Avrupa'n�n as�l plan� ise, do�u b�lgelerimizi Ermenistan ve K�rdistan adlar�yla T�rkiye'den koparmakt�r. B�ylelikle, �lkemiz ve Orta Asya'daki T�rk devletleri aras�nda geni� bir tampon b�lge olu�turulmas�, T�rkiye'nin bu b�lge ile ba�� kopar�larak muhtemel bir T�rk Birli�i'nin engellenmesi hedeflenmektedir.

Darwinizm milli, manevi de�erleri fel� eden bir zehirdir

Darwinizm'in tuza��na d��en bir insan, milli irade, manevi g�� ve m�cadele azmini kaybeder. Darwinizm'e inanan bir insan kendini u�suz bucaks�z evrende tesad�fler sonucu meydana gelmi� bir mahluk olarak g�r�r. Din, devlet, aile gibi kutsal kavramlar� sosyal evrimle geli�mi� bir aldatmaca olarak kabul eder. Kom�nist d�nya g�r��� bu mant�kla geli�mi�tir ve halen insanl�k i�in en b�y�k tehlikedir.

Darwinizm'in ortadan kalkmas� demek, insanlar�n "yarat�l�� ve ya�am�n as�l amac�" hakk�nda do�ru cevaplar� bulmaya ba�lamalar� demektir. Evrenin ve canl�lar�n, Darwinistlerin sa�ma iddialar�ndaki gibi "k�r tesad�flerin" eseri olamayacak kadar m�kemmel ve kusursuz oldu�unun fark�na varan bir ki�inin, ��renmek isteyece�i ilk �ey, bu harika d�zenin nas�l ve kim taraf�ndan, ne �ekilde var edildi�i olacakt�r. �nceleme ve ara�t�rmalar� ise onu tek bir cevaba ula�t�racakt�r: Evren ve i�indeki t�m canl�lar, �st�n olan Y�ce Rabbimiz'in eseridir.

Bu apa��k ger�e�i anlayan ki�inin bundan sonra yapaca�� �ey ise, Yarat�c�m�z'� tan�mak ve O'nu gere�i gibi takdir edebilmek i�in �aba g�stermek olacakt�r. Allah'�n emretti�i gibi bir hayat s�ren insan, her t�rl� ahlaks�zl�ktan �iddetle ka��nacak, adil olacak, hile yapmayacak, doland�r�c�l�k yapmayacak, mazlumun hakk�n� koruyacak, haks�zl�ktan sak�nacakt�r.

��te bu nedenle Darwinizm'i savunanlar, aldatmacalar�n�n, sahtekarl�klar�n�n, eksikliklerinin, �arp�kl�klar�n�n, ak�l ve mant�k d��� iddialar�n�n de�ifre edilmesini hi�bir zaman istemezler. Din ahlak�n� anlatan, materyalizm ve Darwinizm'e kar�� fikri m�cadele i�inde olanlara b�y�k bir �fke ve kin duyar ve onlara kar�� eyleme ge�erler.

T�rkiye'nin �n�m�zdeki d�nemdeki stratejisi nas�l olmal�d�r?

T�rk insan� g�zel ve �rnek bir ahlak sahibidir. Efendi miza�l�, haysiyetine ve �erefine d��k�n, kanaatkar, devletine sadakatli ve insanc�ld�r. En g�zel yiyece�i konuklar�na sunacak kadar misafirperver, fedakar ve sevgi doludur. �zellikle Anadolu halk�n�n ekserisi bu �ekilde �st�n bir karaktere sahiptir. Anadolu'da var olan dindarl�k, sevgi, dostluk, fedakarl�k anlay���, g�zel olan her�eye muhabbet, misafirperverlik, �rf ve ananelerin insanc�ll���, �zetle her t�rl� insani, ahlaki, manevi g�zellik b�t�n d�nya insanl��� i�in en ideal hayat anlay��� ve ya�am �eklidir. B�t�n d�nyan�n, �zellikle Avrupa'n�n bu anlay��a, bu insani moral de�erlere �iddetle ihtiyac� vard�r. Darwinist, materyalist, ateist anlay���n hakim oldu�u Avrupa Birli�i uzun veya k�sa vadede y�k�lmaya mahkumdur. T�rk Milleti'nin �st�n meziyetlerini, g�zel ahlak�n� hayat tarz� olarak benimseyen bir AB ancak ayakta kalabilir. Bunun i�in, T�rkiye'nin -T�rk ve �slam Alemi'nin lideri- b�y�k bir devlet olarak AB'yi, kendi manevi ikliminde eritmesi, hayati derecede �nemlidir. Sevgi, merhamet, fedakarl�k gibi Anadolu'da var olan g�zel ahlak �zelliklerini Avrupa insan�na ��retmek, onlar� Allah'a imana ve maneviyata y�neltmek ama�lanmal�d�r. T�rk Milleti iman� ve g�zel ahlak� ile b�t�n d�nyay� iyili�e, imana, g�zelli�e, samimi sevgiye y�neltecektir. Anti-Darwinist, anti-materyalist, dindar, milliyet�i, ayd�n T�rk Milleti bu tarihi g�revi b�y�k bir ba�ar� ile yerine getirecektir.

Sonraki Sayfa

e-mail: [email protected]