Ana Sayfa
2.Say� �ns�z
2.Say� ��indekiler
2.Say�daki Yazarlar
�lanlar & Duyurular
Tan�t�mlar & Konferanslar
MP3 format�nda
 
Sitede Yaz�lar�n�z�n Yay�nlanmasini �stiyor musunuz?
Bas�nda T�rk �slam Birli�i
 

Devlet Eski Bakan�, (MHP)

R�za M�FT�O�LU

 

T�RK �SLAM �LK�S�

Kimlik, insan�n ya�ant�s�nda �ok �nemli bir merhaledir. �nsano�lu, bu d�nyaya daha ilk geldi�inde, kendine isim konarak �evresiyle ilk ili�kiye ba�lar. Ad� ve soyad� ya�am� boyunca var olur.

Milletlerin de kimlikleri vard�r. Milletler milli kimlikleriyle an�l�r ve hayatiyetini devam ettirirler.

Milletlerin milli kimli�inde iki ana unsur vard�r. Bunlardan biri �rk� d�r, di�eri de dinidir. Milli kimlik daha geni� ifadeyle milli k�lt�rle e�de�erdir. T�rkiye diye an�lan bu �lkede ya�ayanlar�n m��terek ad� T�rk'd�r. Irki mesele art�k g�n�m�z d�nyas�nda "�rk��l�k" �izgisinde de�il, "�rki �zellikler", "milli k�lt�r", "mensubiyet" " m��terek ya�ama �uuru" �izgisinde ele al�nmaktad�r.

T�rkiye'de bin y�la yak�n bir s�reden beri birlikte ya�ayan insanlar�n k�ken farkl�l�klar� olmu� olsa dahi hepsinin m��terek ad� T�rk'd�r. Onun i�indir ki Gazi Mustafa Kemal Atat�rk'�n en veciz s�zlerinden biri olan "Ne mutlu T�rk�m diyene" s�z� her t�rl� tart��maya son verecek i�inde birden �ok anlam� olan bir rehber s�zd�r.

T�rkiye'de ya�ayan insanlar�n hepsi (�ok az bir b�l�m olan ve as�rlard�r M�sl�man T�rk'�n geni� ho�g�r�s� alt�nda ya�ayan gayrim�slimler hari�) M�sl�man'd�r.

Yani bu �lkede ya�ayan insanlar M�sl�mand�r ve T�rkt�r.

Nas�l ki Alman milleti Alman ve H�ristiyand�r. T�rk milletinin de milli kimli�inde T�rkl�k ve �slamiyet en �st derecedeki belirleyicilerdir.

Kimli�ini bilmeyen toplumlar, t�pk� ad�n� bilmeyecek kadar �a��rm�� ve kendini kaybetmi� bir insan gibi yok olup gitmeye mahkum olurlar.

Onun i�indir ki milli kimli�ini �ncelikle koruyan, sonra geli�tiren ve nihayet di�er milli kimlik sahibi milletleri etkileyen ve hayran b�rakan milletler s�n�f�na dahil olmak mecburiyetindeyiz.

Onun i�indir ki T�rk-�slam �lk�s� T�rk Milletinin �nce ayakta durmas�, ba��ms�z kalmas�, y�kselmesi ve kalk�nmas�, g��lenmesi ve en sonunda da d�nyaya nizam vermesi i�in tek yoldur ve kutlu bir yoldur.

T�rk-�slam �lk�s� yolunda herkesin birey olarak, sivil toplum �rg�tleri olarak, toplum olarak ve millet olarak yapaca�� �ok �eyleri vard�r. ��nk� bu �lk� ne "bana m� kald�" denecek, ne de "b�t�n hedefleri ger�ekle�tirdik, �ok ��k�r" denebilecek bir �lk�d�r.

Bu �lk�, her ferdi i�ine alan ve k�yamete kadar s�rebilecek bir �lk�d�r.

�slamiyet, b�t�n insanl�k i�in tek kurtulu� yoludur.

T�rkl�k, T�rk milletinin d�nyaya �slamiyet'in �lahi nizam�n� ve adaletini yayma idealini nihai hedef k�lan bir �lk�d�r. �slamiyet'in ruhundan uzak bir T�rk��l�k �ok kuru ve dar �er�evedeki bir ideal olur. En az�ndan T�rk Milletini emperyalist olma �izgisine getirir.

Ama T�rk-�slam �lk�s�, �slamiyet'in g�ne�i ile d�nyay� ayd�nlatma g�revi demektir.

T�rk-�slam �lk�s�, T�rklerin tarih sahnesine tekrar �slamiyet'in �nc�s� olarak ��kmas� demektir.

T�rk-�slam �lk�s�, T�rk Milletini g��l� k�lmak, �a�lar �zerinden a��rtmak demektir.

T�rk-�slam �lk�s� yeni bir T�rk asr� demektir.

Ne mutlu T�rk-�slam �lk�s� i�in �al��anlara, gayret edip ter d�kenlere, yollara d��enlere, ko�anlara, kanatlananlara...

T�rk �slam Birli�i Dergisi �al��anlar�na ve y�neticilerine bu nedenle ayr�ca tebriklerimi ve takdirlerimi, sayg�lar�m� ve sevgilerimi sunmak isterim.

Bu kutlu yolda kenetlenmek dile�iyle.

e-mail: [email protected]